HEALTHY KIDS MINIHACK – tapahtuma | SeAMK

HEALTHY KIDS MINIHACK - tapahtuma

#

Tervetuloa ensimmäiseen HEALTHY KIDS MINIHACK – tapahtumaan!

Healthy Kids MiniHack -tapahtumassa ideoidaan ja kehitetään uusia digitaalisia innovaatioita ja ratkaisuja tukemaan lasten ja nuorten hyvinvointia.

Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 13.3. klo 13-17 Seinäjoella. Tarkoituksena on verkostoitua ja miettiä yhdessä ratkaisuja annettuihin haasteisiin moniammatillisissa asiantuntijoiden vetämissä ryhmissä.

  1. Uusia työkaluja ja ratkaisuja tukemaan lasten ja nuorten tupakkatuotteisiin (tupakka, sähkötupakka ja nuuska) liittyvää terveysneuvontaa sekä ennaltaehkäisemään niiden käytön aloittamista.

Työkaluja/ratkaisuja voisivat käyttää kouluterveydenhoitaja, opetushenkilöstö sekä lapset ja nuoret itse. Vetäjänä: Tohtorikoulutettava Johanna Nyman, Turun yliopistosta. Johanna on ollut mukana tekemässä Turun yliopiston kehittämää FUME-terveyspeliä.

  1. Fyysisesti aktiivinen päivä tulevaisuuden päiväkodissa.  Uusia ideoita ja toimenpiteitä digisovellusten hyödyntämiseen liikuntapainotteisessa JUMP päiväkodissa. Vetäjänä FT Eero Haapala, lasten ja nuorten liikuntafysiologian dosentti Jyväskylän yliopistosta.

Linkki tapahtuman sivulle:

https://ajankohtaista.intoseinajoki.fi/events/healthy-kids-minihack-open-call-85245

Ilmoittautuminen:

Healthy Kids MiniHack on Healthy Kids of Seinäjoki – konferenssin maksuton oheistapahtuma.

Ilmoittautuminen Healthy Kids of Seinäjoki konferenssin kautta, valitse “Healthy Kids MiniHack” oheistapahtumista ja täytä vaadittavat tiedot. Healthy Kids MiniHack on maksuton, mutta itse konferenssi on maksullinen.

Konferenssiin osallistuvat voivat osallistua tapahtumaan valitsemalla oheistapahtuman ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen: www.healthykidsofseinajoki.fi

Järjestäjät:

Healthy Kids of Seinäjoki – New Solutions to Growth Lisätietoja:  maria.ahvenniemi@intoseinajoki.fi

BaltCityPrevention (Interreg Baltic Sea Region programme) Lisätietoja: sanna.valkosalo@seamk.fi

Healty Kids Minihack -tapahtuman järjestäjien logot