Hyödyllinen ja innostava sisältö sosiaalisessa mediassa on osa liiketoimintaasi!
Verkkosivujen kehittäminen strategian näkökulmasta ja sosiaalisen median integrointi muuhun markkinointiin.
Paikka: Frami F, DBL F407
Kohderyhmä: Etelä-Pohjanmaan mikro- ja pk-yritykset sekä näissä työskentelevä henkilöstö. Työpaja on osallistujille maksuton.
Digitaalisten kohtaamispisteiden sisällöissä kannattaa hyödyntää asiakaspolun eri vaiheissa (tietoisuus, harkinta, päätös/ostaminen, asiakkuus, kanta-asiakkuus, suosittelu) liikkuvia potentiaalisia asiakkaita. Kun suunnittelet sisällöntuotantosi (ydinviestit) asiakkaan (kohderyhmät) näkökulmasta ja pysyt teknologiariippumattomalla tasolla, voit suhteellisen vaivattomasti vaihtaa kanavaa riippuen siitä, missä yrityksesi kohderyhmät liikkuvat.
Digitaalinen näkyvyys on tärkeää, mutta kanavavalinnat kannattaa tehdä yrityksen liiketoiminnan ja markkinointiviestinnän tavoitteiden mukaisesti. Kun digitaalisen markkinointiviestinnän tavoitteet on mietitty suunnitelmallisesti, on perusteltua toimia tavoitteiden suuntaisesti ja keskittyä olennaiseen. Sisältö on kuitenkin tärkeintä.
Työpajan kuvaus: Ideoidaan sisältöjä yrityksen digitaalisiin kohtaamispisteisiin vinkkien avulla ja ajoitetaan niitä somekalenteriin. Ilmoittautuminen 3.5.2023 mennessä tästä.
Myös etäosallistuminen mahdollista. Etänä työpajaan ilmoittautuneille toimitetaan Microsoft Teams- linkki.
DIKO-hankkeessa kehitetään eteläpohjalaisten mikro- ja pk-yritysten, sekä näiden henkilöstön digitaalista osaamista. Rahoitus on Euroopan Unionin sosiaalirahastosta (ESR). Toteuttajina ovat Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Vaasan yliopisto.
Lisätietoja Katja Jaskari p. 0440528528, katja.jaskari@seamk.fi