Ne ovat muutakin kuin verkkosivut, ne ovat digitaalisen liiketoimintasi kulmakivi!

Verkkosivujen kehittäminen strategian näkökulmasta ja sosiaalisen median integrointi muuhun markkinointiin.

Paikka: Frami F, DBL F407

Kohderyhmä: Etelä-Pohjanmaan mikro- ja pk-yritykset sekä näissä työskentelevä henkilöstö. Työpaja on osallistujille maksuton.

Hyvät käyttäjäystävälliset ja optimoidut verkkosivut

  • lisäävät liikevaihtoa
  • vähentävät kuluja
  • tuovat uusia asiakkaita
  • lisäävät jo ostaneilta asiakkailta saatavaa liikevaihtoa

Kun digitaalisen markkinointiviestinnän tavoitteet on mietitty suunnitelmallisesti, ja ne on sidottu liiketoiminnan tavoitteisiin (kohderyhmät, ydinviestit, kanavavalinnat) on perusteltua toimia tavoitteiden suuntaisesti ja keskittyä olennaiseen. Sisältö on kuitenkin tärkeintä.

Työpajan kuvaus: Muokataan omia verkkosivuja sekä sisällöllisesti että teknisesti.

Ilmoittautuminen 26.4.2023 mennessä tästä.

Myös etäosallistuminen mahdollista. Etänä työpajaan ilmoittautuneille toimitetaan Microsoft Teams- linkki.

DIKO-hankkeessa kehitetään eteläpohjalaisten mikro- ja pk-yritysten, sekä näiden henkilöstön digitaalista osaamista. Rahoitus on Euroopan Unionin sosiaalirahastosta (ESR).

Toteuttajina ovat Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Vaasan yliopisto.

Lisätietoja Katja Jaskari p. 0440528528, katja.jaskari@seamk.fi