Somen trendit, digitaalisen myynnin ja markkinoinnin välineet pk-yrittäjille

Maksuton työpaja pk-yrittäjille.
2.11. klo 17–20 SeAMK Digital Business Lab
Frami F, 4. kerros, luokka F407

Asiantuntijana Digimarkkinointi Saaga:

  • Näin tuotat toimivaa ja orgaanista somenäkyvyyttä yrityksen someen
  • Sosiaalisen median budjetti ja kanavavalinnat: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, WhatsApp ja TikTok.
  • Tarinat ja lyhytvideot
  • Mainoskampanjat
  • Sisällöntuotanto – sujuvaa tekstiä päivityksiin
  • Sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita sinua kiinnostavat aiheet. Valitsemme niistä työpajoihin eniten kiinnostusta saaneet. Huomioimme yrityksesi tarpeet työpajojen sisällöissä.

  • Näin tuotat toimivaa ja orgaanista somenäkyvyyttä yrityksen someen
  • Sosiaalisen median budjetti ja kanavavalinnat: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, WhatsApp ja TikTok
  • Tarinat ja lyhytvideot
  • Mainoskampanjat
  • Sisällöntuotanto – sujuvaa tekstiä päivityksiin
  • Sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen
  • Mitä somekanavaa yrityksesi käyttää markkinointiin
  • Minkälaisia asiakkaita yrityksesi tavoittelee
  • Minkälaisia markkinoinnin tarpeita yritykselläsi on

Ilmoittaudu 26.10.mennessä tästä.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä EAKR- rahoitteisen Digital Business Lab -hankkeen kanssa.

Lisätietoja:
katja.jaskari@seamk.fi / 0440528528