Sosiaalinen myynti ja asiakaspalvelu LinkedIniä, Instagramia ja Facebookia hyödyntäen

Sosiaalinen myynti ja asiakaspalvelu LinkedIniä, Instagramia ja Facebookia hyödyntäen


Saija Råtts/SeAMK

Ideoita ja vinkkejä pk-yrityksille LinkedInin, Instagramin ja Facebookin hyödyntämiseen.

Koulutuksessa käydään läpi esimerkkejä sosiaalisen median hyödyntämisestä sosiaalisen myynnin, verkostojen kasvattamisen ja asiakaspalvelun tukena. Lisäksi ideoidaan keinoja ja annetaan vinkkejä somen käyttöön.

Koulutuksen sisältö:

  • Asiakaspalvelu somessa, miksi ja miten?
  • LinkedIn sosiaalisen myynnin kanavana
  • Vinkkejä ja ideointia eri somekanavien hyödyntämisestä asiakaspalvelun tukena


  • Koulutus järjestetään Teams-toteutuksena. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä.

    Ilmoittaudu mukaan sähköisellä lomakkeella