Kilpailukykyä erinomaisilla palveluilla – kuinka ne saavutetaan (12 t) | SeAMK

Kilpailukykyä erinomaisilla palveluilla - kuinka ne saavutetaan (12 t)

Palvelumuotoilu on kokonaisvaltaista tuotteen ja palvelun laadun suunnittelua, empatiaa ja osallistamista, jossa palvelu katsotaan asiakkaan eli käyttäjän silmin. Koulutuksessa palvelumuotoilusta puhutaan käytännössä testattujen ratkaisujen kautta ja annetaan vinkkejä palvelumuotoilun menetelmiin.

Olisiko palvelumuotoilusta apua sinun organisaatiosi haasteiden ratkaisemiseen?

KOHDERYMÄ
Avoin kaikille asiasta kiinnostuneille, erityisesti työyhteisön ja palveluiden kehittämisestä kiinnostuneille

KOULUTUSPÄIVIEN SISÄLTÖ

22.1.2019
Parempaa palvelua asiakasymmärryksen ja empatian avulla

5.2.2019
Mitä palvelumuotoilu on ja mihin sitä voi hyödyntää?
Keskeiset työkalut ja menetelmät

18.2.2019
Palvelumuotoilu käytännön työssä

Koulutuksessa tehdään harjoituksia palvelumuotoilun menetelmillä. Harjoitukset sovelletaan oman organisaation kehittämiseen ja/tai uusien palvelujen luomiseen.

KOULUTTAJA
FT, kouluttaja Marjo Kamila työskentelee vapaana kouluttajana ja tutkijana Seinäjoen yliopistokeskuksen tutkijahotellissa www.marjokamila.fi
Suosittuna kouluttajana Kamila luennoi, kouluttaa ja konsultoi palvelumuotoiluun, visuaaliseen yritysviestintään, asiakaskokemukseen ja esiintymistaitoon liittyvissä koulutuksissa ja workshopeissa.
Kamila toimii myös vierailevana opettajana Lapin avoimen yliopiston Design Management ja palvelumuotoilu -opintokokonaisuudessa ympäri maata.

LISÄTIETOJA
Anna M. Rauha p. 040 868 0205  ja anna.rauha(at)seamk.fi 

  

ILMOITTAUTUMINEN  KOULUTUKSEEN VIIMEISTÄÄN 8.1.2019 https://www.lyyti.in/kikya

Koulutuksen esite