Räätälöity palvelumuotoilu-koulutus
Kilpailukykyä paremmalla palvelulla?
Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on palvelukokemuksen asiakaslähtöinen suunnittelu. Palvelun on vastattava sekä asiakkaiden tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita.
Palvelumuotoilua käytetään myös organisaation sisäiseen kehittämiseen.
Kouluttajamme
FT Marjo Kamila on kokenut palvelumuotoilun kouluttaja ja pedagogi, jonka koulutukset ovat innostavia ja käytännönläheisiä. Hänen intohimonaan on auttaa yrityksiä ja organisaatioita saavuttamaan entistä parempia asiakaskokemuksia. Kamilan koulutukset ovat aina räätälöityjä kunkin yrityksen tarpeisiin. Kamila toimii myös Lapin yliopiston palvelumuotoilun kouluttajana ympäri maata.
Valitse sopivin koulutus!
-
1. Kevyin askelin
Palvelumuotoilun kahden tunnin johdantoluento
Sisältö
- Mikä ihmeen palvelumuotoilu? Mihin sitä tarvitaan? Missä sitä voi käyttää?
- Asiakas on ykkönen. Mistä asiakkaamme meidät muistavat? Miten saamme suosittelijoita?
- Yrityksen tärkein tehtävä on tuottaa arvoa asiakkaalle.
- Totuuden hetket asiakkaan palvelupolulla.
Milloin
- Kun yrityksessä halutaan tutustua palvelumuotoiluun ja sen merkitykseen yrityksenne / organisaationne alalla.
- Kun halutaan paneutua asiakaskokemuksen kehittämiseen.
- Sopii esimerkiksi kehittämispäivän alustusluennoksi.
Hinta
1328 euroa (+ alv 24 %)
-
2. Ketterästi
Palvelumuotoilun puolipäivä
Sisältö
- Puolipäiväisen koulutuksen ja työpajan kesto on neljä tuntia.
- Työpajassa sovelletaan palvelumuotoilun työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksenne tai yrityksenne sisäisen toiminnan kehittämiseen.
- Koulutus aloitetaan alustuksella, jota seuraa ohjattu työpaja.
- Työpajassa kehitetään palvelumuotoilun menetelmillä juuri sitä tarvetta tai haastetta, joka on yrityksessänne oleellisinta juuri nyt.
Milloin
- Kun yrityksessä on pieni kehittämishaaste, joka ei vaadi isompaa projektia.
- Kun yrityksessä halutaan tutustua palvelumuotoilun menetelmiin ja työkaluihin ketterästi.
- Kun yritys haluaa ulkopuolisen fasilitoijan mukaan kehittämistyönsä tietyssä vaiheessa.
Hinta
1750 euroa (+ alv 24 %)
-
3. Keihäänkärki
Palvelumuotoilun projekti
- Onko yrityksellänne isompi kehittämistarve, jonka käsittelemiseen tarvitaan useampi puolipäivä tai kokonaisia päiviä?
- Koskeeko kehittäminen asiakaskokemuksen parantamista ja/tai organisaation sisäisen toiminnan kehittämistä?
- Palvelumuotoilussa kehittämiseen voivat osallistua myös asiakkaat. Olisiko tämä mahdollista myös teidän organisaatiossanne?
- Hinta määräytyy projektin pituuden ja laajuuden mukaan.
Milloin
- Sopii esimerkiksi henkilöstön työhyvinvoinnin, asiakaskokemuksen kehittämiseen ja brändin kirkastamisen koulutustarpeisiin.
- Sovitaan treffit ja kartoitetaan yrityksenne nykytilanne ja sen kehittämistarpeet ja -haasteet.
Lisätietoja
Suunnittelija, täydennyskoulutuspalvelut
sähköposti
Terhi.Hirsimaki(a)seamk.fi
puhelin