Service Agent | SeAMK

Service Agent

Julkaistu 14.2.2020, Haku päättyy 29.2.2020

Haluaisitko olla antamassa asiantuntevaa palvelua yritysasiakkaillemme? Haemme rohkeita asiakaspalvelijoita auttamaan Nordean yritysasiakkaita heidän päivittäisissä pankkipalveluissaan sekä tuottamaan asiakkaillemme lisäarvoa.

Nordeassa olet mukana auttamassa yksittäisiä ihmisiä, perheitä, pieniä startup-yrityksiä, suuryrityksiä ja yhteisöjä. Tulet huomaamaan, että valinnoillamme – suurilla ja pienillä – on merkitystä. Tarvitsemme sinun taitojasi, ainutlaatuista taustaasi ja intoasi viedä asiakaskokemukset uudelle tasolle, jotta voimme tarjota asiakkaillemme tulevaisuuden ratkaisuja. Kun tulet joukkoomme, pääset hyvään seuraan ja saat runsaasti mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä sekä jättää jälkesi johonkin suurempaan.

Tietoa tehtävästä
Tervetuloa Nordea Business Centreen, joka antaa asiantuntevaa palvelua kaikille Nordean yritysasiakkaille. Tiimimme sijaitsevat Helsingissä ja Vaasassa. Luomme arvoa ratkaisemalla asiakkaan ongelmia nopeasti sekä ohjaamalla heidät vaativimmissa asioissa oikeaan paikkaan.

Palveluneuvojana sinulla on tärkeä rooli ensiluokkaisen asiakaskokemuksen luomisessa tarjoamalla asiakkaillemme ratkaisuja, joiden avulla he hoitavat päivittäiset pankkiasiansa joustavasti ja nopeasti digitaalisia mahdollisuuksia hyödyntäen.

Sinun tehtäväsi:

Selvität rohkeasti asiakkaiden tarpeet ja varmistat, että jokaisella asiakkaalla on hänen tarpeisiinsa sopivat palvelut käytössään
Palvelet asiakkaita puhelimitse ja verkkopankin viestien kautta. Erinomaiset asiakaskokemukset ovat sinulle sydämen asia. Innostuksesi kuuluu äänestäsi ja näkyy viesteissäsi
Toimit tavoitteellisesti toteuttaen pankin strategiaa ja arvoja
Teet hyvää yhteistyötä laajasti koko verkostossa
Pääset mukaan joukkueeseen, jonka intohimona on palvella asiakkaita ja auttaa jokaista joukkueen jäsentä onnistumaan. Työpaikkasi sijaitsee Helsingissä tai Vaasassa.

Kuka sinä olet
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Nämä arvot ohjaavat meitä tekemään parhaamme – toivomme sinun jakavan arvot kanssamme.

Onnistuaksesi tässä tehtävässä odotamme sinulta:

vahvaa halua auttaa asiakkaitamme tekemällä laadukasta myyntityötä voittaja asenteella
digitaaliset palvelut ovat luonnollinen osa arkeasi
intoa etsiä aktiivisesti tilaisuuksia oppia uutta ja kehittää itseäsi
kykyä sopeutua nopeaan työskentelyrytmiin ja toimia muuttuvassa työympäristössä sekä organisoida tehokkaasti omaa tekemistäsi
teet työpäivästä paremman myös muille ja olet erinomainen kollega ja joukkueen jäsen
Kokemuksesi ja taustastasi:

Sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
Erinomaisen suomen kielen suullisen ja kirjallisen taidon lisäksi sinulla on sujuva englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
Sinulla on kaupallinen koulutus (esim. tradenomi/merkonomi)
Jos tunnistat tästä itsesi, ota yhteyttä!

Seuraavat vaiheet
Lähetä hakemuksesi 29.02.2020 mennessä.

Jos haluat tietää lisää, ota yhteyttä ma-pe 9.00-16.00 Anni Walta (+358409380907), Tytti Puuskari (+358407710991) Helsinki & Juho Pajula (+358504684285) Vaasa.

Me Nordeassa uskomme tasa-arvoon ja arvostamme monimuotoisuutta. Henkilöstön erilaiset taustat, ominaisuudet, kokemukset ja ajattelutavat auttavat meitä palvelemaan asiakkaitamme ja yhteiskuntaa entistä paremmin. Tule siis sellaisena kuin olet.

Lisätiedot

Työsuhteen laatu: Määräaikainen
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen
Haku päättyy: 29.2.2020
Ilmoittajan verkkosivut: https://www.nordea.com/fi/
Yhteystiedot: Juho Pajula, +358504684285, juho.pajula@nordea.fi