SEAMK Opiskelijapalvelut

Palvelemme sinua seuraavissa asioissa

  • opiskeluun liittyvät todistukset
  • Kelan ateriatukikortti
  • vakuutusyhtiöiden, työllisyyspalveluiden yms. lomakkeet
  • henkilötietojen muutokset Peppiin
  • lukuvuosi-ilmoittautuminen (läsnäolo, poissaolo, eroaminen)
  • valmistuminen

Tavoitat meidät seuraavissa kanavissa:

Sähköpostitse: arkipäivisin (ma-pe 9-15), opiskelijapalvelut@seamk.fi

Puhelimitse: tiistaista torstaihin klo 12-15, puh. 020 124 5055

Palvelupiste on avoinna tiistaista torstaihin klo 12-15. Frami F:n 2. kerroksessa (Kampusranta 11, Seinäjoki)

(Muutokset mahdollisia)

Poikkeusaukiolo: vko 42 palvelupiste on suljettu, puhelin ja sähköpostipäivystys normaalisti.

Sähköinen tutkintotodistus

SEAMKissa on käytössä sähköinen tutkintotodistus 2.4.2024 alkaen. Paperisia todistuksia ei enää myönnetä. Aikaisemmin tutkintoon valmistuneet eivät voi saada sähköistä tutkintotodistusta takautuvasti.

Sähköinen tutkintotodistus on helppokäyttöinen ja se on vaivaton liittää esim. sähköisiin työnhakuprosesseihin. Sähköinen tutkintotodistus lisää todistuksen luotettavuutta, sillä sähköisen allekirjoituksen aitous on helppo varmentaa. Sähköisesti allekirjoitetut (Atomi) tutkintotodistukset täyttävät EU-hyväksytyn sähköisen allekirjoituksen vahvimman tason kaikki vaatimukset.

Lue lisää sähköisestä tutkintotodistuksesta täältä »

Ota yhteyttä opiskelijapalveluihin