Visuaalinen viestintä myynnin edistäjänä -työpaja
Miten eteläpohjalaisista ruoka- ja juomaelämyksistä luodaan omaleimainen ja houkutteleva matkailijalle? Etelä-Pohjanmaan matkailijaselvityksen 2024 mukaan maakunnassa vierailleet matkailijat toivoivat alueelle omaleimaisia ja paikallisuuteen perustuvia palveluita. Maistuvaa matkailua Ruokaprovinssissa -hankkeessa toteutetaan työpajasarja, jossa päästään kehittämään eteläpohjalaista ruokamatkailua yhdeksi alueen vetovoimatekijäksi. Maksuttoman työpajasarjan toinen työpaja on;
Visuaalinen viestintä myynnin edistäjänä -työpaja 6.10.2025 klo 15.00-18.00
Paikka: Punaisen Tuvan Viinitila, Koskenvarrentie 337, 62900 Alajärvi
Työpajasta saat ideoita oman yrityksesi visuaalisen viestinnän toteuttamiseen. Iltapäivän aikana käymme läpi mm. seuraavia asioita:
- miksi panostaa visuaalisuuteen?
- yrityksen yhtenäinen ilme kiinnostuksen herättäjänä
- ja visuaalinen ilme palvelupolun eri vaiheissa.
Työpajassa on mahdollisuus saada ideoita ja kommentteja oman yrityksesi visuaaliseen viestintään, joten ota oma tietokone ja mahdollista viestintämateriaalia mukaasi!
Ilmoittaudu tilaisuuteen täällä.
Työpaja on osa Maistuvaa matkailua Ruokaprovinssissa -hanketta, jota toteuttaa SeAMK yhdessä ProAgria Etelä-Pohjanmaan kanssa. Hanke on Euroopan unionin osarahoittama ja on saanut rahoitusta Euroopan unionin maaseuturahastosta.
Lisätietoja tapahtumasta: jonna.kielenniva@seamk.fi