Asiakaskokemus menestystekijänä – digi minttiin
Hyvä digitaalinen asiakaskokemus tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisiä, intuitiivisia ja miellyttäviä kokemuksia digitaalisissa ympäristöissä. Esimerkiksi nopea ja selkeä navigointi verkkosivuilla, selkeä ja informatiivinen sisältö, helppo asiakaspalvelun saatavuus chatin tai sähköpostin kautta, sekä mobiilisovellusten toimivuus ja käyttäjäystävällisyys.
Työpajassa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa ja sen kehittämistä. Lisäksi testaamme käytännössä tekoälyä (ChatGPT, Copilot) ja ideoimme sen avulla sisältöjä asiakaspolulle.
Työpaja pidetään SeAMK:lla Frami F-rakennuksen 7.taivas -neuvottelutilassa (6.krs) osoitteessa Kampusranta 11, Seinäjoki.
Ilmoittautumiset viimeistään 30.9. tästä.
Maksuttomat tilaisuudet ovat osa Euroopan unionin osarahoittamaa Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hanketta.