Miten pk-yritys voi viestinnän avulla valmistautua muutos- ja kriisitilanteisiin? | SeAMK

Miten pk-yritys voi viestinnän avulla valmistautua muutos- ja kriisitilanteisiin?

Miten pk-yritys voi viestinnän avulla valmistautua muutos- ja kriisitilanteisiin?
– Vinkkejä yrityksen kriisiviestinnän suunnitteluun 

Yllättävät muutokset ja suoranaiset kriisit voivat yllättää minkä tahansa yrityksen tai organisaation, sen koosta riippumatta. Jotta kriisi- ja muutostilanteissa syntyy mahdollisimman vähän vahinkoja, ja tilanteet saadaan pidettyä hallussa, on yrityksen hyvä ennakoida ja suunnitella viestintää etukäteen.

Kriisi- ja muutosviestinnän suunnittelussa viestintävastuiden ja -sisältöjen jakamisella ja etukäteissuunnittelulla on iso merkitys lopputulokseen. Tässä koulutuksessa käydään läpi kriisiviestinnän suunnittelua ja viestinnän avulla etukäteisvalmistautumista esimerkiksi somekohuihin.

Koulutuksen sisältö:

  • Kriisi- ja muutosviestinnän suunnittelu
  • Viestintävastuut ja viestintäsisällöt
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen

 

Koulutus järjestetään Teams-toteutuksena.

Ilmoittaudu mukaan tästä.