Tehoa markkinointiin, SEO ja Google Analytics

Tehoa markkinointiin kotisivuoptimoinnilla ja Google Analytics-työkalulla

Asiakkaiden ostotottumukset ovat muuttuneet. Noin 70 % asiakkaista etsii tuote- ja palveluinformaatiota verkosta ennen ostopäätöstä.

Miksi optimoida? Sini Karjalainen/SeAMK

Parempi näkyvyys kasvattaa myyntiä tai yhteydenottojen määrää.
Tällä hetkellä kolme tehokkainta tapaa: luonnollinen hakukonenäkyvyys, eli hakukoneoptimointi (SEO), Facebook-mainonta ja Google Ads-mainonta. Hakukoneoptimoinnilla vaikutetaan luonnolliseen, luotettavana pidettyyn näkyvyyteen, jota ei koeta mainostamisena.

Miksi Google Analytics? Sini Karjalainen

Kun hyödynnät dataa markkinoinnissa, voit tehdä parempia markkinointipäätöksiä ja tehostaa sisältömarkkinointiasi. Google Analytics on yksi markkinoinnin mittaamisen tärkeimpiä työkaluja.

Koulutus järjestetään koronatilanteen takia Teams-toteutuksena.

Ilmoittaudu koulutukseen sähköisellä lomakkeella