OSMO-hanke: Vakuuta asiakaspalvelulla: Asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot 2/3

Vakuuta asiakaspalvelulla: Asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot 

OSMO-hankkeen koulutus sisältää kaksi Teams-tapaamista ja yhden tutustumiskerran esimerkkikohteeseen, jonka toteutumisesta kerrotaan tarkemmin luentojen aikana. Koulutus soveltuu henkilöille, jotka haluavat kehittää omia asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojaan. Kouluttajana toimii Teija Ojala Sedusta.

Kohderyhmä: Majoitus-, ravitsemis-, matkailu- ja tapahtuma-aloilla toimivat sekä mahdolliset alan vaihtajat. Myös työelämän ulkopuolella olevat, jotka ovat kiinnostuneita alasta.

Koulutuksen keskeinen sisältö ja aikataulut:

  • Asiakaspalvelun rooli ja merkitys, 1.2. klo 14–16, Teams-tapaaminen
  • Asiakkaiden kohtaaminen ja palvelumuotoilu, 15.2. klo 14–16, Teams-tapaaminen
  • Esimerkkikohteeseen tutustuminen, ajankohta vahvistetaan myöhemmin, Live-tapaaminen

Osallistuminen: Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse kutsun ja Teams-linkin pari päivää ennen koulutuksen alkua.

Lisätietoja: Osallistujalähtöinen moniammatillinen koulutuspolku – OSMO – SeAMK Projektit

Projektipäällikkö Anne-Mari Latvala I p. 040 830 2007 I anne-mari.latvala@seamk.fi
Projektiasiantuntija Minna Luomanen I p. 040 868 0735 I minna.luomanen@sedu.fi

Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.