Valmistaudu viestinnällä kriiseihin ja muutoksiin
Yritykset kohtaavat kriisitilanteita ja yllättäviä muutoksia niiden ikään tai kokoon katsomatta.
Kriisi- ja muutostilanteiden viestintää on hyvä ennakoida ja suunnitella etukäteen, jotta tilanteet saadaan pidettyä mahdollisimman hyvin hallussa ja vahingot mahdollisimman vähäisinä.
Suunnittelussa erityisesti viestintävastuiden jakamisella ja sisältöjen ennakoinnilla on iso merkitys lopputulokseen.
Koulutuksessa käydään läpi ennakkovalmistautumista, suunnittelua ja viestinnällisiä keinoja kriisi- ja muutostilanteissa.
Sisältö:
*Erilaiset kriisit ja muutokset pk-yritysten näkökulmasta
*Viestintäkeinot ja ennakoinnin ja suunnittelun hyödyt kriisiviestintätilanteessa
*Kriisiviestinnän kanavat, esimerkiksi sosiaalisessa mediassa, kriisitilanteissa
Ilmoittaudu koulutukseen tästä.