Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen | SeAMK.fi

Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen (3 t) - etäkoulutus

Kenelle

Kaikille asiakastyötä tekeville. Koulutukseen voidaan ottaa 30 osallistujaa.

Milloin ja missä

torstai 30.3.2023. klo 8.30-11.30, Teams
Osallistujille lähetetään Teams-linkki 29.3.

Koulutus

– lisää ammatillisia valmiuksia toimia tunnelatautuneissa asiakastilanteissa
– kehittää kriittisen palautteen vastaanottokykyä ammatillinen etäisyys säilyttäen
– antaa toimivia vinkkejä kiihtyneen asiakkaan rauhoittamiseen
– kehittää omien tunteiden säätelyn ja itsemyötätunnon taitoa

Sisältö

Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
▪ Ammattimainen asiakaspalautteen vastaanottaminen
▪ Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Näkökulman vaihtamisen taito
▪ Kiireettömyyden illuusion luominen – läsnäoleva kuunteleminen
Ammatillisuuden säilyttäminen haasteellisessa tilanteessa
▪ Kun toinen provosoi, provosoidutko?
▪ Tunteet tarttuvat – miten säilyttää riittävä etäisyys?
▪ Kiihtyneen henkilön rauhoittaminen viestinnän avulla
Palautuminen stressaavista tilanteista
▪ Stressiä ylläpitävien ajatusmallien taltuttaminen
▪ Mielenrauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito
▪ Energisoiva vuorovaikutus työssä – työnilon vaaliminen

Kouluttaja

Sirpa Puolakka,YTM, sosiaalipsykologi, Valmennustalo Virta

Hinta

85 euroa + alv 24 %, yhteensä 105,40 euroa. Alle 150 € laskutuksesta perimme 5 €:n pienlaskutuslisän.

Ilmoittautuminen

16.3.2023 mennessä sähköisellä lomakkeella: https://www.lyyti.in/Haastavat_asiakastilanteet_K23

Peruutusehdot

Osallistumisen peruuntuessa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko koulutushinnan. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa.

Verkkokursseilla ilmoittautuminen on heti sitova.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Kouluttajan esittely

Sirpa Puolakka

Koulutus
• YTM pääaineena sosiaalipsykologia
• Certified Business Coach
• Sertifioitu fasilitaattori
• Konsultatiiviset ja toiminnalliset menetelmät henkilöstön kehittämisessä (5 ov)
• Sovittelukoulutus (18 pv)

Työkokemus
•Työyhteisövalmentajana ja vuorovaikutuskouluttajana vuodesta 1999
• Työyhteisövalmentaja, osakas Valmennustalo Virta Oy (2009)
• Omistajayrittäjä Työyhteisövalmennus Syntaali (2008-2009)
• Työyhteisövalmentaja ja konsultti Cradeon Oy (2005-2008)
•Kouluttaja, aluesihteeri, koulutussuunnittelija, oppimateriaalin kirjoittaja TSL opintokeskus (1999-2001, 2005)
•Työyhteisösovittelijana vuodesta 2009

 

Lisätietoja

Nainen seisoo .

Terhi Hirsimäki

Suunnittelija, jatkuva oppiminen

sähköposti

Terhi.Hirsimaki(a)seamk.fi

puhelin

+358408300484